17 Şubat 2012 Cuma

Metin2 Multihack Bob 1.0 – Videolu Anlatım 2012 şubat

Arkadaslar bu hile metin2 oyununda yüzde yüz calısmaktadır herhangibir sorun olmayacak şekilde hilenin calıstıgını ve oyunda görüntüler vererek kanıtlarını sunuyorum...
Arkadaslar hile sorunsuz bir şekilde calısmaktadır hileyi kendim denedim hilede sorun yoktur.

Hız hilesi – atak hilesi – saldırı hilesi – autopot hilesi ve daha bir cok özelligi denedim hepsi sorunsuz bir şekilde calısmaktadır.

VİDEOLU ANLATIM

Hilebudur Uyarı:

Arkadaslar hileyi indirdikten sonra virüs taraması yapıp ondan sonra Hileyi kullanınız...

Download Link1
Download Link2
Download Link3

kaynak:megadosya.com

2 yorum:

  1. hilede sorun var metin2client.bin diye bi dosya yok bende

    YanıtlaSil
  2. o sorunu hallettim şimdide verdiğiniz kullanıcı adı şifre kabul etmiyor

    YanıtlaSil

Hatalı veya yannış hileler varsa lütfen bildiriniz.